از حالا به بعد بگذار شمع ها روشن بمانند!حالا که دیگر تو نیستی،تا دوباره شمع هامان را باهم فوت کنیم،بگذار روشن بمانند، در تاریکیِ من . منِ آن روزهاشمعی را اگر خاموش میکرد،به پُشت گرمیِ روشنیِ تو بود!تو اکنون رفته ایو تاریکی مرا می ترساند! از حالا به بعد امابگذار تا تمام شمع ها _ هــــزاران شمع _روشن بمانند،که من "هـــــزار ساله" شده ام بی تو 8 اردیبهشت 94 عبور آستيگماتی...
ما را در سایت عبور آستيگماتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 19:54